zondag 27 april 2014

Kinderwens of wens van de ziel?

In mijn praktijk Essential Awakening zie ik heel wat stellen met een onvervulde kinderwens.Meestal komen zij samen, en een enkel keer de vrouw alleen. Daar lijkt nu een totale verandering in te komen!

Ik noem het de Nieuwe Moeders en Nieuwe Vaders!
Alleenstaande vrouwen en ook mannen met een kinderwens!

Prachtige zielen die hun vader en moeder uitkiezen los van het feit of er sprake is van een relatie. Je kunt hier denken aan een alleenstaande moeder, een LAT relatie en ook aan zaad donors of homo stellen.

Een man kan ook een verlangen hebben naar het vaderschap! De zielskinderen oordelen niet en kiezen hun vader en moeder zorgvuldig uit. Ze brengen een heel hoge liefdes trilling naar de aarde! Soms is het voor een vrouw of man genoeg om eventjes zwanger te (mogen) zijn en deze trilling voor korte duur te (kunnen) ervaren.

Schuldgevoel bij het afbreken van de zwangerschap in NIET (meer) nodig. Het zielskindje maakt heel even contact met de essentie van de ouders en BLIJFT hun zoon of dochter in de sferen. Zij begeleiden hun ouders op een heel unieke manier via de sluier tussen de dimensies.

Bij een miskraam geldt hetzelfde beeld. Wij mogen leren dat we ook ouders KUNNEN zijn van kinderen die NIET op aarde leven. Een hele geruststelling voor vrouwen met een enorm schuldgevoel en verdriet rond de afbreking van hun zwangerschap.

Ik begeleid vrouwen en mannen met een kinderwens en met de verwerking van emoties rond het thema (afbreken en) zwangerschap. Ik werk altijd met een eerste gratis kennismaking gesprek van een half uur, met aanvullend een uur consult.

Woon je ver weg dan hebben we de mogelijkheid een skype of telefonisch gesprek te hebben.De intake is dan maar een kwartier.

Voor tarieven verwijs ik naar mijn site www.essential-awakening.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten